Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ / Τρύφων Ζαχαριάδης

Τ' όνομά μου μετράει.
Σε μια χώρα που τρέφεται με πανηγύρια και νταούλια.
Εγώ γράφω.
Μην είσαι μωρόπιστος, δεν γράφω για σένα.
Εγώ αγαπώ το νευρικό μου γέλιο.
Και το τεράστιο πνεύμα μου.
Δεν μ' ενδιαφέρεις
Κι η μόνη σχέση μαζί σου
Είναι πως θα υποχρεωθεί να μ' αναγνωρίσεις.
.................................................................
Τώρα που ξενίστηκες
ή μάλλον που κατόρθωσα να σε ξενίσω...

θυμάσαι;
Κάποτε σου είπα:
«Τις νύχτες φοβάμαι μονάχος».
Μ' απάντησες:
«Συγχαρητήρια γράφετε όμορφη ποίηση Κύριε».
Ηλίθιε, σου ουρλιάζω:
Είμαι μόνος.


Δεν υπάρχουν πληροφορίες, εκτός της δημοσίευσης.
Προφανώς το κείμενο στάλθηκε από το Μόντρεαλ του Καναδά το 1967.

Από το βιβλίο του Λεωνίδα Χρηστάκη, "Τα Εξάρχεια δεν υπάρχουν στην ιστορία, στο χάρτη, στη ζωή". Εκδόσεις Τυφλόμυγα, 2008.

4 σχόλια:

  1. Εξαιρετικος ποιηση με ενα λογο λιτο και απεριττο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπαρχουν πληροφοριες για το συγκεκριμενο συγγραφεα του κειμενου; Ο μακαριτης ο λεωνιδας χρΗστακης δεν διαλεγε τυχαια προσωπα... Μπραβο φιλε που το αναδημοσιευσες το ποιημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απολαυσα μια καινουργια συλλογη του, αν βεβαια ειναι το ιδιο προσωπο με τιτλο " ΠΑΛΑΙΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ" των εκδοσεων αρμος. Βαθια συγκινητικος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή