Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Τα ρέστα μου



Τα ρούχα μου γυρισμένα από την ανάποδη

την καλή την πήρε μαζί της

μια και καλή

ένα τελευταίο φτήσιμο

ένα τελευταίο γαμοσταυρίδι

το προτελευταίο τσιγάρο

(γιατί δεν πεθάναμε ακόμη)

ένα μαχαίρι για να καθαρίζεις πολλά φρούτα

τα χάπια που κανένας γιατρός δεν σου είπε να πάρεις

οχτώ μάσκες για τις εφτά ληστείς τις εβδομάδας

η αγαπημένη της ταινία στο βίντεο

τα αγαπημένα σου τραγούδια

που έχουν λιώσει από το παίξιμο

και το αγαπημένο σας βιβλίο

κάτω από το μπουκάλι

μαζί με την μισή ζωή σου

αφού την άλλη μισή την πήρε εκείνη...


Τα ρέστα μου

τα ξύδια μου

το είδα πόσο άξιζες.



2 σχόλια:

  1. "Τα ρούχα μου γυρισμένα από την ανάποδη

    την καλή την πήρε μαζί της"


    Θαυμάσιο!

    ρούχα παράπονα σε κατειλημμένες κρεμάστρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να 'σαι καλά χνούδι!
    και ρούχα παραπονεμένα χάμω στο πάτωμα...

    βίβες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή